Företag Golf

Välkommen till en härlig golfdag på Uddevalla Golfklubb!

Vill ditt företag anordna ett bra evenemang är Uddevalla Golfklubb ditt alternativ. Vi ser till att ditt företag och dina kunder får en bra upplevelse. Allt från golf, service, tävling, mat och shop till egna tillval.

Så här enkelt är det att arrangera företagsgolf hos oss

Att arrangera en företagsgolf på Uddevalla Golfklubb innebär att du kan lägga all tid på dina inbjudna gäster så du och de får en trevlig dag på golfbanan. Vi tar hand om allt det praktiska före, under och efter. För att underlätta för dig har vi tagit fram ett grundpaket.

Grundpaket

Banguide
Personliga scorekort
Incheckning
Lottning, utskrift av startlista

Starter
Resultatservice
Resultatlista
Närmast hål och längsta drive

Tillgång till konferensrum
Egen flagga vid klubbhuset
Plats för marknadsföring
(under dagen)

Tillvalslista

Spel med Pro

Klubbens tränare spelar ett antal hål med varje parti och om så önskas ges tips om taktik och strategi på banan.

Beat the Pro

Utmana vår Pro någonstans ute på ett av banans hål. Det kan vara att komma närmare flaggan på ett korthål eller slå längre från tee. Pro

Clinic

Närspels-clinic eller clinic på driving-range där klubbens tränare ger deltagarna råd om hur man bör tänka och agera för att spara slag och ha det roligare på golfbanan

Jag önskar att någon hade satt en golfklubba i mina händer, inte skridskor på mina fötter. Golf är ett riktigt bra spel för entreprenörer och ett bra spel för att skapa kontakter.

Condoleezza Rice

Amerikansk Politiker