Betala Årsavgift

Så här betalar du din Årsavgift

Alla avgifter gällande medlemskap, skåp m.m. läggs upp via MinGolf.

I december varje år hittar du dina avgifter för nästkommande år.

Gör du en medlemskapsansökan för nytt/återupptaget medlemskap så syns dina avgifter så snart du sänt in ansökan.

Vill du ändra inför nästkommande år

Den som vill ändra medlemskapstyp eller begära utträde, skall meddela detta till ekonomi@uddevallagk.se senast i slutet av december. Alla medlemskap är löpande vilket innebär att alla, även juniorer, som inte avser spela nästkommande år måste säga upp sitt medlemskap.

Rätt uppgifter i MinGolf

Det är viktigt att det finns rätt uppgifter upplagda i Min Golf. Har ni kanske bytt adress eller mail så ber vi er att gå in och ändra era uppgifter. Detta är vårt enda sätt att kontakta er på. Du hittar inloggning till MinGolf här

Friskvård

För er som vill utnyttja ert friskvårdsbidrag så är det spelavgiften man har rätt att söka för och betalning via Min Golf ett bra alternativ, då du får ett kvitto som innehåller all information din arbetsgivare efterfrågar. Läs mer om Friskvård och hur du gör här.

Önskar ni betala via e-passi får ni göra betalningen via receptionen.
Se öppettiderna på hemsidan eller kontakta ekonomi@uddevallagk.se

För att betala avgiften följ stegen nedan

• Logga in på MinGolf genom att klicka här.
  • Klicka på ‘Mina Inställningar’.
  • Klicka på ‘Betalningar’.
  • Bocka i de avgifter du skall betala
  • Välj ‘Betala’ för att betala med bankkort eller ‘Ansök om betalning via Autogiro’, om du föredrar det och följ anvisningarna. (Du behöver inte logga in, det valet gäller bara den som vill ansöka om MoreGolf kort. Gå istället till “Betalning utan inloggning”). Sedan kan du välja om du vill betala med Kort, Swish, faktura eller autogiro.
  • Bocka i samtliga dina avgifter och betalningen genomförs, du får sedan omgående en kvittens via e-post.

*Är ni flera i familjen behöver ni göra en betalning per golf-id för samtliga i familjen!

*Vill ni lösa familjemedlemskap eller livstidsmedlemskap, kontakta ekonomi@uddevallagk.se

Autogiro

Ni som redan har autogiro behöver inför nytt år endast meddela om ni vill ändra betalsätt. Autogirot löper annars automatiskt vidare och ni kan bortse från info gällande webbetalning. Autogirokunder som vill ha kvitto för friskvårdsbidrag kan kontakta ekonomi@uddevallagk.se

Ut och resa?

Var vid årsskifte uppmärksam på att tidigare spelavgifter inaktiveras första dagen på det nya året. Om du ska resa i början på året eller över ett årsskifte så kom ihåg att betala dina årsavgifter innan du ger dig iväg.

Vi ser fram emot att möta er på klubben !

Spela inte för mycket golf. Två rundor om dagen räcker gott.

Harry Vardon

Golfens första internationella superstjärna.